maanantai 13. elokuuta 2012

Oh my Daddy O!

Minun on pakko aloittaa tämä blogi ylistyslaululla parhaalle shampoolle, johon olen kuunaan törmännyt. Se on nimittäin LUSHin Daddy O!
Sain vuosia takaperin näytteenä kokeiluun pienen purkin kyseistä shampoota ja ensimmäisen kokeilun jälkeen olin myyty!
Shampoo vaahtoaa todella pehmeästi ja tuoksu on ihana!
Tämä orvokkishampoo on voimakkaan violetion väristä ja taittaa pois epätoivottua keltaisuutta todella tehokkaasti! Eittämättä pesee kaikki hopeashampoot, joita olen tähän asti käyttänyt.
Olen saanut monet ystäväni vannomaan tämän tuotteen nimeen, varsinkin vaaleaveriköt!
Myös mummoni käyttää tätä shampoota,se antaa kaunista kiiltoa harmaantuneille hiuksille.
Juuri oikea valinta vaalealle tai harmaalle, hennolle suomalaiselle hiukselle. Love it!
Onko muilla samanlaisia käyttökokemuksia tuotteesta?


-Ata